El diàleg a l'aula des de la perspectiva sociocultural : les nocions de bastida i parla exploratòria
Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2011
Resum: En aquest article, hi explorem els trets generals de dues nocions desenvolupades pels estudis socioculturals interessats en la interacció a l'aula: la «bastida» i la «parla exploratòria». Abans d'abordar-les, presentem els plantejaments de partida d'aquests estudis sobre la institució escolar i el potencial que la interacció té per a l'aprenentatge.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Teoria sociocultural ; Bastida ; Parla exploratòria
Publicat a: Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, Vol. 1, Num. 54 (2011) , p. 68-75, ISSN 1133-9845

Adreça alternativa: https://cat.grao.com/ca/producte/el-dialeg-a-laula-des-de-la-perspectiva-sociocultural-ar05420334


8 p, 103.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-11-29, darrera modificació el 2025-04-13



   Favorit i Compartir