|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > El diàleg a l'aula des de la perspectiva sociocultural : |
| Data: | 2011 |
| Resum: | En aquest article, hi explorem els trets generals de dues nocions desenvolupades pels estudis socioculturals interessats en la interacció a l'aula: la «bastida» i la «parla exploratòria». Abans d'abordar-les, presentem els plantejaments de partida d'aquests estudis sobre la institució escolar i el potencial que la interacció té per a l'aprenentatge. |
| Drets: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Llengua: | Català |
| Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Matèria: | Teoria sociocultural ; Bastida ; Parla exploratòria |
| Publicat a: | Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, Vol. 1, Num. 54 (2011) , p. 68-75, ISSN 1133-9845 |
8 p, 103.8 KB |