Identidad y aprendizaje en alumnos inmigrantes
Planas, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2003
Resum: Los procesos de aprendizaje y los de construcción de identidad son realidades distintas e inseparables. La educación se convierte en un recurso positivo para las personas cuando es capaz de conjugar ambos procesos de modo que avanzar en unos también suponga avanzar en los otros. En el caso de los alumnos inmigrantes, las dificultades de adaptación a una nueva cultura escolar acostumbran a complicar los procesos de construcción de su identidad grupal e individual.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Educación ; Pedagogía ; Diversidad ; Interculturidad
Publicat a: Aula de innovación educativa, Núm. 119 (2003) , p. 71-75, ISSN 2014-4725

Adreça alternativa: https://www.grao.com/ca/producte/identidad-y-aprendizaje-en-alumnos-inmigrantes


2 p, 123.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-12-11, darrera modificació el 2025-03-28



   Favorit i Compartir