Avanzando hacia la escuela inclusiva : cuatro años al pie del cañón
Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2002
Resum: En el presente artículo pretendemos mostrar que uno de los requisitos básicos para afrontar con ciertas garantías de éxito un proceso asesor, es la posibilidad de realizar un trabajo conjunto y colaborativo entre el claustro de la escuela y el asesor o asesora psicopedagógico externo.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: Aula de innovación educativa, Núm. 109 (2002) , p. 54-58, ISSN 2014-4725

Adreça alternativa: https://www.grao.com/ca/producte/avanzando-hacia-la-escuela-inclusiva-cuatro-anos-al-pie-del-canon


2 p, 100.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2017-12-11, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir