Una experiencia de introducción de las imágenes en el currículo de ciclo superior de educación Primaria
Bonil, Josep 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Fortunado, Margarita (CEIP Isabel de Villena (Barcelona, Catalunya))
| Data: |
2002 |
| Resum: |
La experiencia que se presenta en este artículo pretende explicar cómo dos docentes de educación primaria, sin una formación específica en el campo del estudio de la imagen, nos hemos planteado el considerar en el currículo de ciclo superior de primaria el trabajo a partir de la imagen. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Publicat a: |
Aula de innovación educativa, Núm. 92 (2002) , p. 58-61, ISSN 2014-4725 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de divulgacióArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2017-12-12, darrera modificació el 2025-09-16