Utilización de imágenes para introducir conceptos en las clases de ciencias : el caso de la conservación de la energía
Ametller, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Pintó Casulleras, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Data: |
2002 |
Resum: |
La enseñanza de las ciencias, al igual que la propia ciencia, hace uso de diferentes lenguajes: lenguaje verbal, matemático, visual. La creación de significado científico se hace mediante la integración de varios de estos lenguajes. Este tipo de relación entre ellos se suele denominar multimodalidad. |
Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: |
Aula de innovación educativa, Núm. 117 (2002) , p. 45-48, ISSN 2014-4725 |
Adreça alternativa: https://www.grao.com/es/aula-de-innovacion-educativa
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de divulgacióArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2017-12-12, darrera modificació el 2024-11-23