Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431]
Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Valero Sancho, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Hernández Gómez, Juan Bautista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2017-18
Nota: Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l’estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d’estratègies de comunicació a les xarxes socials. Es pretén, doncs, abordar la interactivitat com a característica distintiva dels productes multimèdia per saber-la adaptar a les necessitats concretes de cada realitat comunicativa.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Plan de estudios: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]



4 p, 91.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2017-12-20, última modificación el 2018-10-21



   Favorit i Compartir