Empleo de smartphones y apps en la enseñanza de la física y química
Torres Climent, Ángel Luis (IES Joanot Martorell d'Elx (Alacant))
Bañón García, David (IES Joanot Martorell d'Elx (Alacant))
López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Data: |
2017 |
Resum: |
En este trabajo se presenta y se prueba una selección de apps educativas para smartphones, con contenidos de Física y Química. Además se establece una recopilación de datos que permite una rápida consulta de las características que evalúan su interés, como herramienta dinamizadora del aprendizaje de la Física y la Química, en Educación Secundaria y Bachillerato. El proyecto se completa con ensayos de uso real de las apps en el aula y fuera de ella, para definir metodologías de trabajo adecuadas, junto a una valoración de alumnos y profesores de su experiencia con las aplicaciones. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Smartphone ;
Apps ;
TICs ;
Física ;
Química |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 671-678, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/334743
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2018-01-23, darrera modificació el 2023-10-01