Empleo de smartphones y apps en la enseñanza de la física y química
Torres Climent, Ángel Luis (IES Joanot Martorell d'Elx (Alacant))
Bañón García, David (IES Joanot Martorell d'Elx (Alacant))
López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Data: 2017
Resum: En este trabajo se presenta y se prueba una selección de apps educativas para smartphones, con contenidos de Física y Química. Además se establece una recopilación de datos que permite una rápida consulta de las características que evalúan su interés, como herramienta dinamizadora del aprendizaje de la Física y la Química, en Educación Secundaria y Bachillerato. El proyecto se completa con ensayos de uso real de las apps en el aula y fuera de ella, para definir metodologías de trabajo adecuadas, junto a una valoración de alumnos y profesores de su experiencia con las aplicaciones.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Smartphone ; Apps ; TICs ; Física ; Química
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 671-678, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/334743


8 p, 229.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-01-23, darrera modificació el 2023-10-01



   Favorit i Compartir