Google Scholar: citations
La argumentación publicitaria. Retórica del elogio y la persuasión. Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme. Madrid, Cátedra, 2000
Fernández Gómez, Jorge David (Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y)

Date: 2000
Abstract: Index de les obres ressenyades: Jean Michel ADAM; Marc BONHOMME, La argumentación publicitaria: retórica del elogio y la persuasión. Madrid: Cátedra, 2000.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Subject: Publicidad ; Argumentación
Published in: Questiones publicitarias, Núm. 8 (2000) , p. 136-140 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v8-fernandez-gomez
DOI: 10.5565/rev/qp.196


5 p, 432.1 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Research articles
Articles > Reviews

 Record created 2018-02-15, last modified 2022-07-18



   Favorit i Compartir