Google Scholar: cites
Propaganda y publicidad política : algunas cuestiones terminológicas
Huici, Adrián (Universidad de Sevilla)

Títol variant: Propaganda and political advertising : some terminological issues
Data: 1994
Resum: La Facultad de Ciencias de la Información de la Universidad de Sevilla, en su rama de Publicidad, ha incorporado una nueva asignatura, dictada a partir del curso 1993/94, con el sugerente (y riesgoso) título de.
Resum: The Faculty of Information Sciences of the University of Seville, in its branch of Advertising, has incorporated a new subject, issued from the 1993/94 academic year, with the suggestive (and risky) title of.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Propaganda ; Publicidad política ; Political advertising
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 3 (1994) , p. 96-104 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v3-huici
DOI: 10.5565/rev/qp.216


9 p, 688.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir