Google Scholar: cites
El cartel publicitario de vanguardia
Garrido Lora, Manuel (Universidad de Sevilla. Facultad de Comunicación)

Títol variant: The avant-garde advertising poster
Data: 1997
Resum: La profunda transformación que la sociedad europea sufre en las primeras décadas del siglo determina fuertemente una nueva concepción del arte, que en conjunto podemos considerar como arte moderno, concretado en lso distintos movimientos de vanguardia.
Resum: The profound transformation that European society suffers in the first decades of the century strongly determines a new conception of art, which together we can consider as modern art, concretized in different avant-garde movements.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Cartel ; Vanguardia ; Advertising ; Avant-garde
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 6 (1997) , p. 48-62 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v6-garrido-3
DOI: 10.5565/rev/qp.304


8 p, 2.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir