Google Scholar: cites
Técnicas de marketing viral. Miguel Ángel Montañés del Río, César Serrano Domínguez, José Aurelio Medina Garrido. ESIC, Madrid, 2014. 188 páginas
Oneto Márquez, Moisés

Data: 2015
Resum: Obra ressenyada: Miguel Ángel MONTAÑÉS DEL RÍO, César SERRANO DOMÍNGUEZ, José Aurelio MEDINA GARRIDO, Técnicas de marketing viral. Madrid: ESIC, 2014.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 20 (2015) , p. 169-171 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v20-oneto
DOI: 10.5565/rev/qp.20


3 p, 2.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir