Google Scholar: cites
El consumidor social. Reputación online y "social media". Miguel del Fresno. Editorial UOC, Barcelona, 2012. 120 páginas
Caro Castaño, Lucía (Universidad de Cádiz)

Data: 2013
Resum: Obra ressenyada: Miguel DEL FRESNO, El consumidor social. Reputación online y "social media". Barcelona: Editorial UOC, , 2012.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 18 (2013) , p. 186-189 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v18-caro
DOI: 10.5565/rev/qp.48


4 p, 140.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2023-05-25



   Favorit i Compartir