Google Scholar: cites
Marketing y videojuegos: product placement, in-game advertising y advergaming. José María Parreño, ESIC, Madrid, 2010. 183 páginas
García Pérez, Enrique (Universidad de Sevilla)

Data: 2010
Resum: Obra ressenyada: José María PARREÑO, Marketing y videojuegos: product placement, in-game advertising y advergaming. Madrid: ESIC, 2010.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Marketing ; Videojuegos
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 15 (2010) , p. 155-158 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v15-garcia
DOI: 10.5565/rev/qp.91


4 p, 71.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir