Google Scholar: cites
La publicidad televisiva ante el reto de la interactividad
Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Ribes Guàrdia, Francesc Xavier Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2007
Resum: Este artículo presenta una propuesta de clasificación de las diferentes formas que adopta la publicidad para incorporar la interactividad a sus estrategias comunicativas. La tipología nace de la observación y análisis de los modelos existentes y se presenta como instrumento que facilite la comprensión del fenómeno de la interactividad aplicada a la publicidad, ya sea en sus manifestaciones actuales como en aquellas que, en un futuro, puedan derivarse.
Resum: This article presents a proposal for the classification of the different forms used in advertising to include interactivity in communication strategies. This typology is the result of the observation and analysis of existing models and is presented as an instrument that should help develop an understanding of the phenomenon of interactivity when applied to advertising, both in its current forms and in other forms that might be derived from them in the future.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Televisión interactiva ; Formatos publicitarios ; Publicidad interactiva ; Interactive televisión ; Advertising formats ; Interactive advertising
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 12 (2007) , p. 13-28 (Artículos de investigación) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v12-prado-et-al
DOI: 10.5565/rev/qp.283


16 p, 142.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2018-11-04



   Favorit i Compartir