Títol variant: |
Useful differentiated image (IDU) : a criterion to guide and analyze creativity in commercial communication |
Data: |
1993 |
Resum: |
La publicidad como fenómeno de comunicación comercial sólo es comprensible en un mercado de alternativas, en el que los compradores potenciales de un producto o servicio poseen similitudes en su capacidad adquisitiva media, necesidades, forma de vida y exposición ante los medios de comunicación. |
Resum: |
Advertising as a commercial communication phenomenon is only understandable in a market of alternatives, in which potential buyers of a product or service have similarities in their average purchasing power, needs, way of life and exposure to the media. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Publicación ;
Comunicación comercial ;
Advertising ;
Commercial communication |
Publicat a: |
Questiones publicitarias, Núm. 1 (1993) , p. 69-71 (Ensayos) , ISSN 1988-8732 |