Google Scholar: cites
Imagen diferenciada útil (IDU) : un criterio para orientar y analizar la creatividad en comunicación comercial
Morillas Rodríguez, Rafael

Títol variant: Useful differentiated image (IDU) : a criterion to guide and analyze creativity in commercial communication
Data: 1993
Resum: La publicidad como fenómeno de comunicación comercial sólo es comprensible en un mercado de alternativas, en el que los compradores potenciales de un producto o servicio poseen similitudes en su capacidad adquisitiva media, necesidades, forma de vida y exposición ante los medios de comunicación.
Resum: Advertising as a commercial communication phenomenon is only understandable in a market of alternatives, in which potential buyers of a product or service have similarities in their average purchasing power, needs, way of life and exposure to the media.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Publicación ; Comunicación comercial ; Advertising ; Commercial communication
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 1 (1993) , p. 69-71 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v1-morillas
DOI: 10.5565/rev/qp.149


3 p, 242.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir