Google Scholar: citations
The branded mind. What neuroscience really tell us about the puzzle of brain and the brand
Hernández-Santaolalla, Víctor (Universidad de Sevilla)

Date: 2011
Abstract: Erik DU PLESSIS, The branded mind. What neuroscience really tell us about the puzzle of brain and the brand. Philadelphia: Kogan Page, 2011.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Subject: Brand mind ; Neurociencia
Published in: Questiones publicitarias, Núm. 16 (2011) , p. 152-155 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v16-hernandez-santaolalla
DOI: 10.5565/rev/qp.77


4 p, 242.1 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Reviews

 Record created 2018-02-15, last modified 2020-11-15



   Favorit i Compartir