Google Scholar: cites
Comunicación y márketing
Herreros Arconada, Mario (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Títol variant: Communication and marketing
Data: 1994
Resum: A estas alturas y después de medio siglo practicando las técnicas de már­ keting parece ocioso que ahora nos detengamos a reflexionar sobre la rela­ ción existente entre dos procesos que aparecen siempre inseparables: comercio y comunicación. Resulta obvio que la comunicación es a la comercialización lo que la sombra al cuerpo. No hay proceso ni operación comercial que no sea fruto de algún acto previo o serie previa de actos de comunicación.
Resum: At this point and after half a century practicing marketing techniques it seems idle that we now stop to reflect on the relationship between two processes that always appear inseparable: commerce and communication. It is obvious that communication is to the marketing what the shadow to the body. There is no process or commercial operation that is not the result of any previous act or previous series of communication acts.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Communication ; Marketing ; Comunicación
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 2 (1994) , p. 9-21 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v2-herreros
DOI: 10.5565/rev/qp.199


13 p, 999.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir