Google Scholar: cites
Comunicación audiovisual corporativa. Como visualizar la identidad de las organizaciones. FERNANDO GALINDO RUBIO. Salamanca, Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala manca, 2004. 253 páginas
Guarinos, Virginia (Universidad de Sevilla)

Data: 2005
Resum: Obra ressenyada: Fernando GALINDO RUBIO, Comunicación audiovisual corporativa. Salamanca: Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala manca, 2004.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Comunicación ; Audiovisual ; Corporativa
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 10 (2005) , p. 224-226 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v10-guarinos
Adreça alternativa: https://questionespublicitarias.es/article/view/v10-guarinos
DOI: 10.5565/rev/qp.166


6 p, 410.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2025-10-12



   Favorit i Compartir