Google Scholar: cites
Bob. La nueva publicidad del siglo XXI. César García Zapping/M&C Saatchi, Madrid, 2007. 590 páginas.
García, Paloma

Data: 2008
Resum: Obra ressenyada: César GARCÍA, Bob. La nueva publicidad del siglo XXI. Madrid: Zapping/M&C Saatchi, 2007.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Matèria: Publicidad ; Nueva ; Siglo XXI
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 13 (2008) , p. 79-83 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v13-garcia
DOI: 10.5565/rev/qp.129


5 p, 72.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2018-11-03



   Favorit i Compartir