Google Scholar: cites
Los mitos de la publicidad radiofónica. Estrategias de la comunicación publicitaria en la radio española. Armand Balsebre, José M.a Ricarte, Juan José Perona, David Roca, Mari Luz Barbeito y Anna Fajula Madrid, Cátedra, 2006. 187 páginas
Lozano Delmar, Javier (Universidad de Sevilla)

Data: 2006
Resum: Obra ressenyada: Armand BALSEBRE, José M. ª RICARTE, Juan José PERONA, David ROCA, Mari Luz BARBEITO y Anna FAJULA, Los mitos de la publicidad radiofónica. Estrategias de la comunicación publicitaria en la radio española. Madrid: Cátedra, 2006.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; ressenya ; Versió publicada
Matèria: Mitos ; Radio ; Publicidad
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 11 (2006) , p. 145-148 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v11-lozano
DOI: 10.5565/rev/qp.143


4 p, 404.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2021-09-05



   Favorit i Compartir