Google Scholar: cites
Brand Management. Research, theory and practice. Tilde Helding, Charlotte F. Knudtzen, Mogens Bjerre Routedge, New York, 2009. 267 páginas
Gordillo Rodríguez, Mª Teresa

Data: 2009
Resum: Obra ressenyada: Tilde HELDING, Charlotte F. KNUDTZEN, Mogens BJERRE. Brand Management. Research, theory and practice. New York: Routedge, 2009.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Branding ; Management
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 14 (2009) , p. 174-178 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v14-gordillo
DOI: 10.5565/rev/qp.107


5 p, 230.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir