Google Scholar: citas
Brand Management. Research, theory and practice. Tilde Helding, Charlotte F. Knudtzen, Mogens Bjerre Routedge, New York, 2009. 267 páginas
Gordillo Rodríguez, Mª Teresa

Fecha: 2009
Resumen: Obra ressenyada: Tilde HELDING, Charlotte F. KNUDTZEN, Mogens BJERRE. Brand Management. Research, theory and practice. New York: Routedge, 2009.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: review ; ressenya ; publishedVersion
Materia: Branding ; Management
Publicado en: Questiones publicitarias, Núm. 14 (2009) , p. 174-178 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v14-gordillo
DOI: 10.5565/rev/qp.107


5 p, 230.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Questiones Publicitarias
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2018-02-15, última modificación el 2020-11-15



   Favorit i Compartir