Proyecto docente : Derecho financiero y tributario II
Sánchez Huete, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)

Data: 2018
Descripció: 121 pag.
Resum: Las leyes universitarias y su normativa de desarrollo no acostumbran a determinar la configuración de qué es un proyecto docente. Sus menciones son lacónicas y las referencias escasas. Resulta evidenciado tanto por el régimen establecido para los concursos de profesor agregado en el art. 45 y ss de la Llei 1/2003, d'Universitats de Catalunya como con relación al profesor titular en el art. 47 y ss de la Ley Orgánica, 6/2001 de 21 de diciembre, de Universidades. Expresivo de la exigencia de un proyecto docente resulta el Reglament de personal acadèmic de la Universitat Autònoma de Barcelona (Text refós aprovat per acord del Consell de Govern de 17 de novembre de 2010) al afirmar en su art. 44. 2 que "En els concursos per a places de professorat titular o agregat, les persones candidates, a més, hauran de lliurar a la comissió per quadruplicat el projecte docent de l'assignatura que configuren el perfil docent de la plaça, indicat a la convocatòria". Pero ni unas ni otras regulaciones definen su sentido ni delimitan su contenido. El sentido de un proyecto docente parte de acotar la idea de proyecto que afirma y, al mismo tiempo, relacionarla con el ámbito específico al que alude.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Objecte d'aprenentatge



121 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2018-03-07, darrera modificació el 2023-04-28



   Favorit i Compartir