Assessing the moderating effect of the end user in consumer behavior : the acceptance of technological implants to increase innate human capacities - Pelegrín Borondo, Jorge (Universidad de La Rioja. Departamento de Economía y Empresa) ; Reinares Lara, Eva (Universidad Rey Juan Carlos. Departamento de Economía de la Empresa) ; Olarte Pascual, Cristina (Universidad de La Rioja. Departamento de Economía y Empresa) ; Garcia-Sierra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>