Estudi de l'evolució de les creences de l'alumnat en l'últim curs del grau de primària en el disseny d'Unitats Didàctiques que promoguin l'Activitat Científica Escolar
Tena Gallego, Èlia
Couso, Digna, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2017
Resumen: Aquest treball de final de màster té com a objectiu caracteritzar l'evolució de les creences dels alumnes de quart curs del grau de Educació Primària que participen en l'assignatura optativa de Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic. Per fer-ho es planteja un primer estudi diagnòstic sobre l'autopercepció dels futurs mestres sobre el disseny d'Unitats didàctiques de ciències i un segon estudi centrat en l'evolució de les creences dels futurs mestres sobre el disseny d'Unitats Didàctiques de ciències. Els resultats del primer estudi mostren que a l'inici de l'assignatura els futurs mestres tenen poca o nul·la experiència en el disseny d'Unitats Didàctiques en acabar la seva formació obligatòria i reconeixen tenir molts reptes en el plantejament d'aquestes. En el segon estudi els resultats mostren que a mesura que avancen en la formació, els futurs mestres presenten idees més complexes i profundes respecte al contingut i metodologies de les Unitats didàctiques tot i que l'evolució no sigui igual en tots els casos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Formació inicial de mestres ; Activitat científica escolar ; Model científic escolar ; Treball de Final de Màster



89 p, 3.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Centro de Investigación para la Educación Científica y Matemática (CRECIM)
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2018-03-16, última modificación el 2024-05-18



   Favorit i Compartir