visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Contribucions a jornades i congressos > Presentacions > Pruebas tipo test como instrumentos de evaluación diagnóstica y formativa |
Data: | 2016 |
Resum: | Se propone un método para identificar patrones atípicos de respuesta (PAR) en pruebas tipo test. Se analizan los resultados de una evidencia de evaluación de una asignatura del grado de Psicología de la UAB aplicada durante el curso 2015-16 a 417 estudiantes. Se identifican cuatro tipos diferentes de PAR (25% de los estudiantes). La identificación de PAR proporciona información del proceso de aprendizaje de utilidad en evaluaciones diagnósticas y formativas. |
Ajuts: | Ministerio de Economía y Competitividad EDU2013-41399-P |
Nota: | Amb el suport del Consell Superior d'Avaluació de Catalunya |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Contribució a congrés |
Matèria: | Pruebas tipo test ; Patrones atípicos de respuesta ; Evaluación diagnóstica ; Evaluación formativa |
Publicat a: | IX Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Universitat Autònoma de Barcelona, : 2016 |
17 p, 524.2 KB |