Topping, K., Duran, D. y Van Keer, H. (2015). Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills
Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Data: |
2015 |
Resum: |
Obra ressenyada: K. TOPPING, D. Duran y H. Van Keer, Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills. Oxon; New York: Routledge, 2015. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Estudios sobre educación, Vol. 29 (2015) , p. 256-258, ISSN 2386-6292 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicatsArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2018-05-03, darrera modificació el 2023-11-05