Topping, K., Duran, D. y Van Keer, H. (2015). Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills
Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2015
Resum: Obra ressenyada: K. TOPPING, D. Duran y H. Van Keer, Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills. Oxon; New York: Routledge, 2015.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; ressenya ; Versió publicada
Publicat a: Estudios sobre educación, Vol. 29 (2015) , p. 256-258, ISSN 2386-6292

Adreça alternativa: https://www.unav.edu/publicaciones/revistas/index.php/estudios-sobre-educacion/article/view/3468/3218


3 p, 63.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-05-03, darrera modificació el 2021-09-05



   Favorit i Compartir