Topping, K., Duran, D. y Van Keer, H. (2015). Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills
Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Date: 2015
Abstract: Obra ressenyada: K. TOPPING, D. Duran y H. Van Keer, Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills. Oxon; New York: Routledge, 2015.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Published in: Estudios sobre educación, Vol. 29 (2015) , p. 256-258, ISSN 2386-6292



3 p, 63.4 KB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles
Articles > Reviews

 Record created 2018-05-03, last modified 2024-05-18



   Favorit i Compartir