Google Scholar: cites
El pensament únic a través de la publicitat i l'homogeneïtzació de la identitat territorial : un estudi de cas de les Illes Balears
Sala, Eduard (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Casellas, Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)

Data: 2015
Resum: A partir d'una reflexió sobre el pensament únic, el procés de creació de marca i la utilització del territori en el màrqueting s'estudia quina imatge es genera sobre la identitat territorial de les Illes Balears. L'article analitza 3 anuncis d'Estrella Damm, els anuncis de la campanyaMediterràniament, rodats a Formentera el 2009, Menorca el 2010 i Mallorca el 2012, analitzant-ne el contingut, els aspectes tècnics i l'impacte en la premsa local. L'estudi dels anuncis permet adreçar diferents dimensions de la globalització cultural, vinculada a la generació d'un pensament únic.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Matèries del catàleg ; Globalització cultural ; Illes Balears ; Pensament únic ; Publicitat
Publicat a: Treballs de la Societat Catalana de Geografia, Vol. 79 (2015) , p. 295-310, ISSN 2014-0037

Adreça original: http://revistes.iec.cat/index.php/TSCG/article/view/138068
DOI: 10.2436/20.3002.01.89


16 p, 131.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-05-28, darrera modificació el 2023-02-06



   Favorit i Compartir