Psicologia de l'Educació [102548]
Badia Martín, M. del Mar
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Educational Psychology
Títol variant: Psicología de la Educación
Data: 2018-19
Resum: Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfo-caments teòrics de tipus psicològic i/o educa-tiu. Adquirir procediments d'anàlisi de situacions pràcti-ques des de la perspectiva psicoeducativa. Aprendre a examinar, analitzar i avaluar críticament la literatura rellevant i a participar en discussions, tant en grups reduïts com amplis, sobre temes relacionats amb el contingut de l'assignatura. Participar activament i críticament en la construcció del propi aprenentatge, per tal d'adquirir uns hàbits de treball intel·lectual autònoms i independents. Adquirir coneixement declaratiu i procedimental per poder treballar com a psicòleg educatiu en l'educació formal o no formal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Psicologia [2502443]
Pla d'estudis: Grau en Psicologia [954]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 87.0 KB

Anglès
Versió reduïda
3 p, 68.3 KB

Castellà
Versió reduïda
2 p, 65.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-06-22, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir