Francès Llengua Estrangera i Intercomprensió: Fonaments i Metodologies [43806]
Fuentes Crespo, Sandrine
Campà Guillem, Àngels
Oliva Bartolomé, Mercè
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2018-19
Resum: Aquest mòdul introdueix i precisa els fonaments teòrics i els enfocaments metodològics existents en l'ensenyament del Francès llengua Estrangera (FLE). Es treballen les nocions fonamentals sobre el procés d'ensenyament/aprenentatge i els seus components principals: l'aprenent, el professor i les tasques. Les activitats de pràctica de classe (reflexió sobre les activitats proposades en els manuals, observacions de classes, creació d'activitats i tasques per al desenvolupament de les competències, etc. ) proporcionen eines i recursos als estudiants que hauran de ser capaços d'impartir docència de Francès Llengua Estrangera. Oferir una perspectiva àmplia dels coneixements implicats en l'ensenyament i l'aprenentatge del FLE. Conèixer i aplicar els enfocaments metodològics existents en FLE en la creació i planificació d'activitats i tasques d'ensenyament/aprenentatge del FLE. Analitzar, reflexionar i comprendre els processos d'aprenentatge que es desenvolupen en les activitats proposades en els manuals per al desenvolupament de les competències en FLE. Desenvolupar estratègies per a actuar com a mediador(a) en l'àmbit lingüístic i cultural. Desenvolupar estratègies per a continuar aprenent de manera autònoma fora de l'aula.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [4316204]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [1376]



Català
5 p, 77.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-06-29, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir