Component Fònic i Oralitat [43807]
Estrada Medina, Marta
Baqué Millet, Lorraine
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2018-19
Resum: En aquest mòdul s'aborda l'estudi de l'oralitat i les seves implicacions en l'ensenyament-aprenentatge del francès com a llengua etrangera. Es contemplen, entre altres, eixos temàtics con l'estatus de l'oralitat, les descripcions tradicionals de la matèria fònica i les seves limitacion en l'ensenyament-aprenentatge del francès llengua estrangera, la descripció verbo-tonal de la matèira fònica i el diagnòstic verbo-tonal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [4316204]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Francès Llengua Estrangera i Diversitat Lingüística [1376]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 73.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-06-29, darrera modificació el 2023-05-31



   Favorit i Compartir