visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Processos Psicològics: Memòria |
Título variante: | Psychological Processes: Memory |
Título variante: | Procesos Psicológicos: Memoria |
Fecha: | 2018-19 |
Resumen: | En semestres anteriors s'han estudiat diferents processos psicològics inclosos percepció, atenció, motivació, emoció i aprenentatge. En aquesta assignatura s'estudien els sistemes, processos i tipus de representació de la memòria humana i la seva relació amb els processos estudiats anteriorment. Així doncs, ens proposem que en finalitzar l'assignatura l'estudiant sigui capaç de: 1. Comprendre les funcions de la memòria en el comportament humà, la seva importància, els mecanismes bàsics del seu funcionament i els diversos factors que poden incidir sobre la memòria. 2. Reconèixer els diferents sistemes, processos i formes de representació implicats en la memòria. 3. Relacionar el funcionament de la memòria amb els altres processos psicològics. 4. Identificar les implicacions dels mecanismes de memòria en alguns àmbits de la vida quotidiana com l'educació, la publicitat, la memòria de testimonis i l'envelliment. 5. Conèixer algunes aplicacions pràctiques que milloren els processos mnemònics: regles mnemotècniques i factors que milloren els processos de codificació, emmagatzemament i recuperació d'informació. 1. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Psicologia [2502443] |
Plan de estudios: | Grau en Psicologia [954] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 7 p, 97.3 KB |
Anglès Versió reduïda 2 p, 65.5 KB |
Castellà Versió reduïda 3 p, 67.6 KB |