Nous espais d’aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d’innovació docent
Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Mangiron i Hèvia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2018
Resum: El pòster resumeix els objectius i resultats principals dels projectes europeus de didàctica ACT i ADLAB PRO, centrats a definir perfils professionals relacionats amb l'accessibilitat i a generar materials didàctics per formar aquests nous perfils professionals.
Nota: Número d'acord de subvenció AGAUR/2018/SGR113
Nota: Número d'acord de subvenció EC/2015-1-ES01-KA203-015734
Nota: Número d'acord de subvenció EC/2016-1-It02-K203-023411
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: conferenceObject
Matèria: Traducció audiovisual ; Accessibilitat ; Didàctica ; MOOC ; Traducción audiovisual ; Accesibilidad ; Didáctica ; Audiovisual translation ; Accessibility ; Didactics
Publicat a: X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Girona, Catalunya, 10è : 2018



1 p, 1001.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > TransMedia Catalonia
Contribucions a jornades i congressos > Pòsters

 Registre creat el 2018-07-05, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir