Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688]
Castelló Tarrida, Antoni
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2018-19
Resum: 1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. Dotar al logopeda dels coneixements necessaris per a guiar als mestres en la detecció de possible necessitats. 5. Oferir estratègies al professorat per la millora de les interaccions a l'aula amb la finalitat de preservar l'ètica professional 6. Comprendre, integrar i relacionar nous coneixements fruit d'un aprenentatge autònom 7. Fomentar una actitud d'aprenentatge estratègica i flexible en relació a les habilitats comunicatives.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Grau en Logopèdia [1383]



Català
4 p, 71.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-06, darrera modificació el 2021-06-19



   Favorit i Compartir