visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva |
Data: | 2018-19 |
Resum: | 1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. Dotar al logopeda dels coneixements necessaris per a guiar als mestres en la detecció de possible necessitats. 5. Oferir estratègies al professorat per la millora de les interaccions a l'aula amb la finalitat de preservar l'ètica professional 6. Comprendre, integrar i relacionar nous coneixements fruit d'un aprenentatge autònom 7. Fomentar una actitud d'aprenentatge estratègica i flexible en relació a les habilitats comunicatives. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Titulació: | Logopèdia [2500893] |
Pla d'estudis: | Grau en Logopèdia [1383] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 4 p, 71.9 KB |