Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633]
Tabernero Holgado, Carlos
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina

Títol variant: Aprendizaje Integrado en Medicina I
Data: 2018-19
Resum: Objectius i contextualització Té com objectiu principal la interrelació de coneixements i continguts treballats en les assignatures troncals de primer curs. Té també com objectius generals el desenvolupament de competències transversals bàsiques (horitzontal i verticalment) per a l'activitat professional: - Argumentació basada en evidències. - Anàlisi i interpretació de dades. - Capacitat per a fer preguntes idònies. - Aplicació de principis fisiològics a la comprensió de malalties. - Relacionar adequadament causes i efectes combinant els punts de vista de les assignatures troncals de primer curs. Per assolir aquests objectius, l'assignatura s'estructura en dos mòduls que tenen avaluació independent: Taller d'Iniciació de la Recerca (TIR; 2 ECTS); i Estudi de Casos Lliures (ECLs; 2 ECTS). - El mòdul TIR té com objectiu fonamental introduir l'estudiant en la recerca de documents científics i mèdics així com en l'anàlisi i tractament de dades (des de bases de dades) i la seva presentació. - El mòdul ECL té com objectiu fonamental la contextualització i aplicació a casos concrets dels coneixements prèviament adquirits. L'assignatura es complementa amb la resta d'assignatures del primer curs del Grau de Medicina.
Resum: Tiene como objetivo principal la interrelación de conocimientos y contenidos trabajados en las asignaturas troncales de primer curso. Tiene como objetivos generales el desarrollo de competencias transversales básicas (horizontal y verticalmente) para la actividad profesional: - Argumentación basada en evidencias. - Análisis y interpretación de datos. - Capacidad para hacer preguntas idóneas. - Aplicación de principios fisiológicos a la comprensión de enfermedades. - Relacionar adecuadamente causas y efectos combinando los puntos de vista de las asignaturas troncales de primer curso. Para conseguir estos objetivos, la asignatura se estructura en dos módulos que tienen evaluación independiente: Taller de iniciación de la Investigación (TIR;2 ECTS); y Estudio de Casos Libres (ECLs; 2 ECTS) El módulo TIR tiene como objetivo fundamental introducir al estudiante en la investigación de documentos científicos y médicos así como en el análisis y el tratamiento de datos (desde bases de datos) y su presentación. El módulo ECL tiene como objetivo fundamental la contextualización y aplicación a casos concretos de los conocimientos previamente adquiridos. La asignatura se complementa con el resto de asignaturas del primer curso del Grado de Medicina.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Medicina [2502442]
Pla d'estudis: Grau en Medicina [1192]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 82.7 KB

Castellà
5 p, 81.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-06, darrera modificació el 2023-07-02



   Favorit i Compartir