Avaluació Psicològica [102574]
Gelabert, Estel
Marsellach Umbert, Gloria
Tarragona Oriols, Maria Jesus
Lacalle Sisteré, Montserrat
Adam Torres, Gloria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2018-19
Resumen: Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Les demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, organització i interpretació de la mateixa segueix però, unes pautes comunes que denominem procés d'avaluació. Ens proposem que en acabar l'assignatura l'alumnat pugui: 1. Detectar, identificar i analitzar les demandes que els arribin. 2. Conèixer les característiques de les tècniques d'avaluació psicològica, avantatges i inconvenients. 3. Interpretar els resultats de les mateixes. 4. Elaborar les informacions obtingudes i prendre decisions basades en els resultats i integrades en les teories refrendadesper l'evidència científica. 5. Elaborar informes de resultats. 1 5. Elaborar informes de resultats. 6. Avaluar la pròpia activitat avaluadora.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Psicologia [2502443]
Plan de estudios: Grau en Psicologia [954]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 81.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-07-06, última modificación el 2023-01-29



   Favorit i Compartir