Adquisició i processament del llenguatge [101730]
Soler Vilageliu, Olga
Aparici Aznar, Melina
Ramis Laloux, Yago
Caño Melero, María Inés
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Date: 2018-19
Abstract: Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. Quan l'estudiant acabi l'assignatura serà capaç de: - reconèixer i descriure les principals orientacions teòriques en l'estudi de la psicolingüística i l'adquisició del llenguatge - enumerar els trets característics del llenguatge i les seves funcions - descriure les diferents fases del processament del llenguatge humà i les representacions internes associades a aquest processament 1 - descriure i conèixer les etapes en les quals s'assoleixen les habilitats lingüístiques i comunicatives des la infantesa fins l'edat adulta - identificar les diferents metodologies de recollida de dades i estudi de la psicolingüística - relacionar el desenvolupament del llenguatge amb altres processos (cognitius i socials) - detectar dificultats en les etapes inicials de l'adquisició del llenguatge.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Logopèdia [2500893]
Study plan: Grau en Logopèdia [1383]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 85.1 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2018-07-06, last modified 2023-01-29



   Favorit i Compartir