Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [104142]
Cambra Verges, Cristina
Miranda Codina, Nuria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2018-19
Resum: Havent adquirit els coneixements relatius a l'adquisició i el processament del llenguatge, l'estudiant, quan acabi aquesta assignatura, serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica conseqüent.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Grau en Logopèdia [1383]



Català
4 p, 79.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-06, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir