Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561]
Mendez Ulrich, Jorge-Luis
Conill Purgimon, Berta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Date: 2018-19
Abstract: Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials. Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Psicologia [2502443]
Study plan: Grau en Psicologia [954]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 75.7 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2018-07-06, last modified 2023-01-29



   Favorit i Compartir