Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561]
Mendez Ulrich, Jorge-Luis
Conill Purgimon, Berta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2018-19
Resumen: Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials. Conèixer com es programa una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Psicologia [2502443]
Plan de estudios: Grau en Psicologia [954]



Català
4 p, 75.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-07-06, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir