Gestió de la Distribució [102356]
Izard Granados, Gabriel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Distribution Management
Título variante: Gestión de la Distribución
Fecha: 2018-19
Resumen: Al acabar el curs l' alumne ha de ser capaç de: •Entendre els principals conceptes i terminologia de gestió de la distribució, •Formular estratègies per a la gestió de la distribució, •Identificar les relacions de intercanvi i millores en les pràctiques comercials i de gestió entre els membres del canal. Al acabar el curs l' alumne ha de saber: •Analitzar situacions de gestió de la distribució i saber prendre decisions sobre el comportament dels que intervenen •Valorar l' importància de les relacions a llarg termini amb els clients i dissenyar sistemes col·laboratius •Relacionar les distintes àrees de l'empresa amb l'enfoc d'orientació a resultats amb la millor utilització del canal de distribució.
Resumen: At the end of the course the student should be able to: • Understand the main concepts and terminology distribution management • Formulate strategies for the distribution management • Identify the relationships of exchange and improved business practices and management among the members of channel. At the end of the course the student should know: • Analyze situations of distribution management and learn to make decisions about distributors behavior • Assess the importance of long term relationships with clients and designing collaborative systems • Relate the different areas of the company with the focus on results orientation with the best use of distribution channel.
Resumen: Al terminar el curso el alumno debe ser capaz de: • Entender los principales conceptos y terminología de gestión de la distribución, • Formular estrategias para la gestión de la distribución, • Identificar las relaciones de intercambio y mejoras en las prácticas comerciales y de gestión entre los miembros del canal. Al terminar el curso el alumno debe saber: • Analizar situaciones de gestión de la distribución y saber tomar decisiones sobre el comportamiento de los que intervienen • Valorar la importancia de las relaciones a largo plazo con los clientes y diseñar sistemas colaborativos • Relacionar las distintas áreas de la empresa con el enfoque de orientación a resultados con la mejor utilización del canal de distribución.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Administració i Direcció d'Empreses [2501572]
Plan de estudios: 1416 [1416]



Català
6 p, 86.6 KB

Anglès
5 p, 86.1 KB

Castellà
6 p, 88.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-07-13, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir