Processos i Tècniques Creatives [103142]
Sanchez Sancho, Angel
Colomer Miralbell, Pep
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Procesos y Técnicas Creativas
Data: 2018-19
Resum: - Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. La creació per grups d'un briefing (Anunciant) 2. La creació per grups d'una campanya (Agència) que resolguis els problemes de comunicació plantejats en el briefing.
Resum: - Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. La creación por grupos de un briefing (Anunciante) 2. La creación por grupos de una campaña (Agencia) que resuelvas los problemas de comunicación planteados en el briefing.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]



Català
7 p, 89.6 KB

Castellà
7 p, 87.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-20, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir