Google Scholar: cites
La gestión de la responsabilidad social corporativa : propuesta de un modelo teórico
Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: La gestió de la responsabilitat social corporativa : proposta d'un model teòric
Títol variant: The management of corporate social responsibility : proposal of a theoretical model
Data: 2018
Resum: En el presente artículo se realiza una revisión de la literatura que aborda la gestión de la Responsabilidad Social Corporativa (RSC), con el objetivo de realizar una propuesta de modelo teórico de la gestión de la RSC. En el actual panorama empresarial en el que nos encontramos con una creciente desconfianza hacia las organizaciones y la llegada de una nueva relación multilateral entre las empresas y sus stakeholders, la instauración de un modelo de gestión de la RSC permite a las organizaciones dar respuesta a los intereses de sus stakeholders y restablecer la confianza en la ciudadanía.
Resum: En el present article es realitza una revisió de la literatura que aborda la gestió de la Responsabilitat Social Corporativa (RSC), amb l'objectiu de realitzar una proposta de model teòric de la gestió de la RSC. En l'actual panorama empresarial en què ens trobem amb una creixent desconfiança cap a les organitzacions i l'arribada d'una nova relació multilateral entre les empreses i els seus stakeholders, la instauració d'un model de gestió de la RSC permet a les organitzacions donar resposta als interessos dels seus stakeholders i restablir la confiança en la ciutadania.
Resum: In the present article a review of the literature dealing with the management of Corporate Social Responsibility (CSR) is carried out, with the aim of making a proposal for a theoretical model of CSR management. In the current business landscape in which we find a growing distrust of organizations and the arrival of a new multilateral relationship between companies and their stakeholders, the establishment of a CSR management model allows organizations to respond to interests of its stakeholders and restore confidence in citizenship.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: RSC ; RSE ; Model ; Gestió ; Comunicació ; Valor intangible ; Management ; Communication ; Intangible value ; Modelo ; Gestión ; Comunicación
Publicat a: Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 22 (2018) , p. 59-68 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v1-n22-barrio
DOI: 10.5565/rev/qp.311


10 p, 369.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-07-24, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir