The Importance of strategies for giving instructions : a case study
López Gutiérrez, Mirtza Helena
Dooly, Melinda
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2018
Descripció: 65 p.
Resum: Aquest estudi és una recerca a petita escala basada en les instruccions de dos professors en pràctiques. La informació es va recollir a les pràctiques en un institut de Rubí (Barcelona). Mitjançant l'anàlisi de vídeos, es va extreure informació sobre com aquests dos professors van donar instruccions i es va usar per arribar a conclusions aplicables a la seva docència. La investigació pot ser útil per a futurs professors que poden treure profit de les estratègies utilitzades o del tipus de recerca que ajuda l'automillora.
Resum: This case study is a small-scale action research based on two student teachers' instruction-giving skills. Data were gathered during the internship in the Official Master's Degree in Teaching in Secondary Schools, Vocational Training and Language Centres offered by Universitat Autònoma de Barcelona. This internship was performed in a Spanish high school located in Rubí, Barcelona. Through video analysis, information about how these two student teachers gave instructions was extracted and used to draw conclusions applicable to their teaching. The findings can be useful to other teachers who might benefit from the strategies or the type of research which helps self-improvement.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Matèria: Anglès ; Ensenyament ; Metodologia

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/332459


Treball fi de màster
65 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2018-09-12, darrera modificació el 2021-06-19



   Favorit i Compartir