Fundamentals of Economics and Business I [42140]
Souto Nieves, Guadalupe
Vilà Carnicero, Xavier
Bolivar Ramos, Maria Teresa
Trillas Jané, Francesc
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Fecha: 2018-19
Resumen: Microeconomics:Microeconomics consists of the analysis of the behavior of economic agents and the implications of their interactions. The course explores the basic topics of consumers and firms behavior and optimization, market equilibrium, and choice under uncertainty. Public Economics:Learn the main principles and applications of welfare economics and political economy, including modern incentive theory in the public sector and related issues in behavioral economics. Strategic Management:The aim of the course is to introduce the student to the main concepts and thought processes in strategic management. Strategy will be studied as a general management task, developing the skills of the student within the strategic analysis, strategic formulation and strategic implementation stages of the strategic decision-making process.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès.
Titulación: 4310025 [4310025]
Plan de estudios: Màster Universitari en Economia i Administració d'Empreses / University Master in Economics and Business Administration [990]



Anglès
6 p, 81.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-09-14, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir