Pla de comunicació de ZER : una fashion startup
Capella Paz, Elena
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de comunicación de ZER : una fashion startup
Títol variant: Communication Plan for ZER : a fashion startup
Data: 2018
Descripció: 147 pag.
Resum: El present projecte consisteix en l'elaboració d'un de pla de comunicació per ZER, una fashion startup nascuda l'any 2016 que, fins aleshores, no ha dedicat esforços en la comunicació de la marca. En aquest projecte s'ha fet un anàlisi de la situació actual de la comunicació de l'empresa, així com una proposta del que pot esdevenir la comunicació de la marca durant el proper 2019. L'objectiu d'aquest pla és planificar i millorar la comunicació de ZER per tal que es doni a conèixer entre els seus públics objectius i comuniqui els seus valors diferencials.
Resum: El presente proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para ZER, una fashion startup nacida el año 2016 que, hasta el momento, no ha dedicado esfuerzos en la comunicación de la marca. En este proyecto se ha realizado un análisis de la situación actual de la comunicación de la empresa, así como una propuesta de lo que puede ser la comunicación de la marca durante el próximo 2019. El objetivo de este plan es planificar y mejorar la comunicación de ZER para que se dé a conocer entre sus públicos objetivos y comunique sus valores diferenciales.
Resum: This project consists in the elaboration of a communication plan for ZER, a fashion startup born on 2016 that, up to now, has not dedicated efforts in the communication of the brand. In this project a depth analysis of the current situation of the communication of the company has been carried out, as well as a proposal of what the communication of the brand may be during the next year. The aim of this plan is to arrange and improve the communication of ZER as long as it is made known among its stakeholders and communicates its differential values.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Moda ; Imatge corporativa ; Comunicació en organitzacions ; Empreses ; Comunicació ; Productes de marca ; Màrqueting ; Impressió 3D



147 p, 4.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-09-17, darrera modificació el 2022-08-10



   Favorit i Compartir