Francès i la seva Didàctica [42093]
Masats Viladoms, Maria Dolors
Campà Guillem, Àngels
Oliva Bartolomé, Mercè
Venaille, Caroline Marie Perrine
Riviere, Marie Noelle
Pascual Calvo, Javier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Additional title: Teaching French as a Foreign Language
Additional title: Francés y su Didáctica
Date: 2018-19
Abstract: En acabar aquesta assignatura els/les aprenents podran: Identificar els principis bàsics de política lingüística que inspiren el currículum català de llengües estrangeres. Aplicar les bases teòriques i principis didàctics actuals per ensenyar francès de manera efectiva. Usar criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre francès en entorns multilingües i en grups heterogenis. Dissenyar i seleccionar materials, tasques i projectes adequats per a grups d'aprenents concrets, segons els principis establerts al currículum català de llengües estrangeres per a l'educació secundària i EOI. Analitzar el seu ús del francès com a eina per ensenyar i aprendre. 1 Analitzar el seu ús del francès com a eina per ensenyar i aprendre. Planificar una recerca-acció.
Abstract: Upon completion of this course, participants will be able to: • Identify the basic principles of the language policies that inspire the curriculum of foreign languages in Catalonia. • Apply the theoretical bases and the current didactic principles to teach French effectively. • Use relevant criteria to select, adapt and / or create materials to learn French in multilingual environments and with heterogeneous groups. • Design and select materials, tasks and projects suitable for specific groups of learners, according to the principles established in the curriculum of foreign languages for secondary education and EOI in force in Catalonia. 1 • Analyse one's use of French as a tool to teach and learn. • Plan an action research.
Abstract: Al completar esta asignatura los/las aprendices serán capaces de: Identificar los principios básicos de la política lingüística que inspiran el currículo de lenguas extranjeras en Cataluña. Aplicar las bases teóricas y los principios didácticos actuales para enseñar francés de manera efectiva. Usar criterios pertinentes para seleccionar, adaptar y / o crear materiales para aprender francés en entornos multilingües y con grupos heterogéneos. Diseñar y seleccionar materiales, tareas y proyectos adecuados para grupos de aprendices concretos, según los principios establecidos en el currículo de lenguas extranjeras para la educación secundaria y EOI vigente en Cataluña. Analizar su uso del francés como herramienta para enseñar y aprender. Planificar una investigación-acción. 1 Planificar una investigación-acción.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Study plan: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]



Català
8 p, 96.1 KB

Anglès
7 p, 92.7 KB

Castellà
8 p, 96.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2018-09-21, last modified 2018-10-20



   Favorit i Compartir