Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931]
López Sintas, Jordi
López Belbeze, María Pilar
López Vicario, José
Lamberti, Giuseppe
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Data-Based Marketing and Behaviour-Based Marketing
Títol variant: Marketing Basado en Datos y del Comportamiento
Data: 2018-19
Resum: Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. Aquesta part es divideix en dos, aplicaiones del màrqueting basat en dades amb l'entorn d'anàlisi R i aplicacions de l'aprenentatge automàtic als problemes de màrqueting. Bloc II: Màrqueting del comportament del consumidor Màrqueting del comportament aborda l'estudi de com els individus es comporten en dominis rellevants de consum. Aquesta àrea del màrqueting és interdisciplinària i estudia temes com els següents: experiments en màrqueting, presa de decisions, actituds i persuasió, influència social motivació, cognició, cultura, comportament no conscient, neurociència aplicada al consumidor, emocions. Aquesta part es divideix en dos, Economia del comportament (fonaments) i màrqueting del comportament (aplicacions).
Resum: Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. This part is divided into two, applications of marketing data science with R and machine learning applications to marketing problems. Block II: Behavioural Marketing Behavioural marketing addresses the study of how individuals behave in relevant domains of consumption. This area of marketing is interdisciplinary and studies topics such as the following: marketing experiments, decision making, attitudes and persuasion, social influence, motivation, cognition, culture, non-conscious behaviour, neuroscience applied to the consumer, emotions. This part is divided into two, behavioural economics (fundamentals) and behavioural marketing (applications).
Resum: Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. Esta parte se divide en dos, aplicaciones del marketing basdo en datos con el entorno R y aplicaciones del aprendizaje automático a los problemas de marketing. Bloque II: Marketing del comportamiento del consumidor Marketing del comportamiento aborda el estudio de cómo los individuos se comportan en dominios relevantes de consumo. Esta área del marketing es interdisciplinaria y estudia temas como los siguientes: experimentos en marketing, toma de decisiones, actitudes y persuasión, influencia social motivación, cognición, cultura, comportamiento no consciente, neurociencia aplicada al consumidor, emociones. Esta parte se divide en dos, Economía del comportamiento (fundamentos) y marketing del comportamiento (aplicaciones).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 92.4 KB

Anglès
7 p, 89.1 KB

Castellà
7 p, 91.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-09-21, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir